субота, 28. новембар 2015.

Moja kupovina - kampanja 15

Ovog puta sam najmanje proizvoda poručila za sebe... i sama sam se začudila kada je došao red na fotografisanje istih. :) No, dobro, jeste ih malo, ali su zato malo skuplji. Poručila sam ono što mi je trebalo, odnosno ono čime sam želela da častim sebe i precrtam sa "liste želja."


Naočare sam iznenada odlučila da poručim. Znate već kako mi žene u glavi smislimo neku odevnu kombinaciju, pa onda moramo da nabavimo sve neophodne dodatke. :) eto, meni su baš ovakve naočare trebale za moju kombinaciju. :) A odlučila sam da dam priliku i braon boji, jer sam je do sada izbegavala, kao i većinu ostalih boja - jer sam uvek preferirala crnu; nekako uz nju mi ide sve. Ali želim sada malo da menjam. :)


Sve Avon naočare dobijate u beloj kartonskoj kutiji. Same naočare imaju uvek etiketu i stižu vam u crnoj pamučnoj vrećici. Jako su kvalitetne. A u slučaju da im se nešto desi u roku od 6 meseci (a nije vaša krivica), možete ih reklamirati. Naočare sam poručila iz neto ponude, po ceni od 549din.



Veća paleta senki je već duže vremena na mojoj "listi želja" tako da sam odlučila, da sebe pred Novu Godinu počastim sa jednom paletom. Moj izbor je Avon profesionalna paleta. Neću vam sada puno pisati o njoj, jer vam spremam kompletnu recenziju za nju. Samo ću reći da su prvi utisci zadovoljavajući. :) Paletu možete poručiti u aktuelnoj kampanji i u narednoj. Cena joj je u obe 2299din. Ja sam je poručila sa 50% popusta preko moje drage prijateljice i saradnice Sandre, koja je u klubu. :)

Ovo je zvanična slika sa Avon sajta, a kada budem objavila recenziju palete biće uživo slika. :)


Do naredne kupovine... :)

Нема коментара:

Постави коментар