субота, 29. август 2015.

4Q biznis konferencija 2015

Danas Vam pišem nešto drugačiji post, u kojem ćete videti deo "obaveza" koje imaju Avon lideri.
Reč "obaveza" nije odgovarajući, jer su Avon konferencije uvek predivno i korisno iskustvo. 
U januaru se organizuje Nacionalna konferencija za celu Srbiju i Crnu Goru, na kojoj se dodeljuju nagrade za najbolje. U avgustu se organizuje 4Q biznis konferencija, na kojoj se predstavlja poslednji kvartal za tu godinu. 

Tako je i ovog 26og avgusta u Novom Sadu održana biznis konferencija. Kao i svaki događaj koji organizuje kompanija Avon, tako je i ovaj bio odlično organizovan. U 11h smo se okupili u hotelu "Novi Sad" gde nas je čekao ambijent ukrašen crnim i zlatnim balonima, proizvodima koji će se pojaviti u narednim kampanjama i posluženje. Narednih pola sata imali smo vremena da se slikamo, pogledamo proizvode ili nešto prezalogajimo. Zatim je počela konferencija...



Do 13h smo se "preslišali" šta su naše zone uradile u prethodnom periodu i najbolji su nagrađeni za svoje rezultate. Od 13-14h imali smo ručak (koji je bio odličan). Nakon ručka nastavljen je program, na kojem smo mogli da čujemo brojne novosti, korisne savete i ono što nas očekuje u narednom periodu. Najzanimljiviji deo mi je bio vezan za marketing, naravno. :D Predstavljene su nam naredne brošure, programi i pokloni koji nas očekuju. U focusu su bili nova Big & False maskara (od kampanje 13) i Attraction parfem za nju i njega (od kampanje 14).


P.S. Ova torba i novčanik nas očekuju već u sledećoj kampanji. Torba će moći da se poruči za 299din uz ispunjen uslov, a novčanik za 199din. Takođe, u narednim kampanjama stiže nam i večernja torbica iz iste kolekcije. Napomena: Ove poklone mogu dobiti samo Avon dame! Verovatno ih neće biti u redovnoj prodaji.

U 17h smo imali pauzu za osveženje, a nakon pauze nas je sačekalo iznenađenje - svakog lidera je na stolici na kojoj je sedeo čekala Avon kesa sa parfemom Attraction. :) Nastavili smo da pričamo o Avon Online prodavnici i našim mišljenjima i iskustvima vezano za nju... 

Polako se bližio kraj konferencije... Biznis trener Aleksandar nas je obavestio da će se organizovati obuka za biznis ambasadore i da se možemo prijaviti za tu obuku. Veoma mi se svidela ova prilika, ali nažalost, zbog svojih obaveza ove godine ću je propustiti. Nadam se da će se i sledeće godine pružiti slična prilika. 

Moj utisak: Oduševljena kao i obično! Nikada ne sumnjam u događaje koje Avon organizuje, jer uvek je sve na nivou. Ova konferencija je bila "radna", za razliku od one u januaru. Mada, više smo uživali, nego što smo radili. :) Zaista sam dobila puno korisnih informacija i saveta i drago mi je što sam i ovoj konferenciji prisustvovala. 
Napomena: Na konferenciju su bili pozvani samo najbolji, odnosno lideri koji su ispunili potrebne uslove. Ako nešto dovoljno jako želiš, svaki cilj je dostižan! ;)

P.S. Izvinjavam se zbog malo slika, ali na konferenciji je bilo puno ljudi, tako da nisam uspela da uslikam puno slika. A iskreno, bilo mi je previše lepo, tako da se nisam ni setila da slikam puno. :)

Da li ste znali za ove Avon konferencije? I kako Vam se čine? ;)

5 коментара:

  1. Divno divno! Tako mi je zao sto nisam ostvarila uslov da idem..ali tako je to uvek za letnju konferenciju. Na moru sam dugo i nekako se opustim:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze, ti si uzivala na moru. :)
      Zato cemo nadam se ponovo na onu u januaru! :)

      Избриши
  2. Ja sam bila u Nisu i takodje imam fenomenalne utiske :)

    ОдговориИзбриши