субота, 13. јун 2015.

Moja lista želja

Oduvek pišem liste želja, tačnije liste kupovine. Uglavnom u tu svrhu koristim opciju „Beleške“ na svom telefonu. Meni su ove liste korisne, kako bih znala šta mi je od proizvoda potrebno u budućnosti ili kako ne bih zaboravila koje proizvode želim da isprobam.

Dok sam smišljala kakve bih nove postove mogla da objavim na blogu, pomislih da bi Vam možda bilo zanimljivo da vidite šta bih ja to volela da isprobam. Na taj način možete da vidite neke proizvode na koje možda do sada niste obratili pažnju. Takođe, ja kao neko kome je Avon posao, a pre svega neko ko mnogo voli Avon; redovno pratim ponude iz kataloga unapred, tako da se na mojim listama želja mogu naći i proizvodi kojih će biti tek za par kataloga. :)

Radi lakšeg pregleda, proizvode sa grupisala:

* Kozmetika/šminka

- Krema za depilaciju nausnica, tačnije u tu svrhu je meni potrebna (a inače je namenjena skidanju dlačica sa lica). Inače, nausnice skidam voskom, ali mislim da mi je potrebna ova krema za one situacije kada žurim i nemam vremena da čekam da mi se patron sa voskom ugreje.

- MagiX podloga, može se koristiti samostalno (ima spf 20, tako da je super podloga za ove sunčane dane) ili pre pudera. U poslednje vreme, mnogo više ulažem u šminku, a pogotovo u svoje znanje vezano za make up i tehnike šminkanja. Za sada kako bih sebe znala što bolje da našminkam i kupcima preporučim proizvode, a kasnije...videćemo. ;)

- Nutra Effects dnevna krema za masnu/kombinovanu kožu mi fali da upotpunim svoju Nutra Effects kolekciju za negu lica. Otkako se pojavila ova kolekcija, ja sam oduševljena, jer mi u potpunosti odgovara. Krema će sačekati svoj red, jer trenutno trošim iz iste kolekcije onu za hidrataciju.

- Olovka za obrve je proizvod koji se dosta prodaje i čujem pozitivne utiske o njemu, tako da ja to moram isprobati. Takođe će sačekati svoj red.

* Četke za šminkanje

- Četkica za obrve će se pojaviti u narednoj kampanji. Meni je potrebna zbog ovog donjeg dela, a gornji deo je koristan za nekoga ko koristi Avon paletu za obrve ili obrve popunjava senkom. Meni nije, jer trenutno koristim olovku za obrve.

- Kabuki četka je novitet od ove kampanje. Volela bih da je imam u torbi, kada sam ceo dan napolju, kako bih fiksirala šminku kamenim puderom. Imam masnu T zonu, tako da nakon par sati ona prosija.

- Četkica za senke nije mi baš neophodna, u smislu da već imam par, ali želim i ovu da imam u kolekciji. A i dobro će mi doći ovaj drugi kraj četkice za tzv. „smudge“ efekat.

* Aksesoari

- Stalak za nakit bio je u ponudi čini mi se krajem prošle godine, ali cena mu je za moje mogućnosti bila previsoka. Veoma je lep i uzela bih ga sigurno da ga vidim u neto ponudi na značajnom sniženju. Posebno mi se sviđa što se i ovo dole podnožje može iskoristiti za ostavljanje nakita.

- Šolja za hrabrost, iz programa za borbu protiv nasilja u porodici je jedna lepa i velika šolja, i još mojoj omiljenoj boji. Smatram da joj je cena visoka, bez obzira što ceo prihod ide za pomoć. Da je jeftinija, verovatno bi se više prodavala i samim tim više bi prihoda bilo za borbu protiv nasilja. Svakako planiram je nabaviti u budućnosti.

- Mirisna sveća u limenoj posudi, za mene bi bila multifunkcionalni proizvod, jer bi nakon potrošene sveće iskoristila njenu ambalažu. :D Zbog toga je možda još više i želim. Trenutno joj je cena, čini mi se 600din. Nisam je poručila, jer mi se ne daju te pare, a nisam čula nikakve utiske o njoj (a uvek ih tražim po netu pre prve kupovine nekog proizvoda).

- Gabbie naočare su prelepe mačkaste naočare, koje meni lepo stoje. :D Probala sam ih u kancelariji i oduševila se, ali mi je u tom trenutku bilo mnogo da dam 1000din za naočare. Međutim, poručila sam druge Avon naočare i pošto sam zadovoljna sa kvalitetom, odlučila sam da sebe častim sa još jednim, tj. sa ovim. Ali...sada ih nema na stanju. (plakati) Nadam se da će ih biti do kraja leta.

- Naiya torba, crna i prostrana, uvek dobrodošla. Pošto je malo skuplji proizvod za moj skromni, studentski budžet ovakva kupovina mora da se planira unapred, tj. da se za istu štedi. Nadam se da ćete je u budućnosti videti u mom postu o kupovini.

I za kraj, proizvod koji će se kod nas pojaviti za dve kampanje, u kampanji c10 - Tangle Teezer četka, odnosno Avon verzija te četke.

Moja lista želja će se menjati kako budem nabavljala proizvode sa iste, a i kompanija često lansira nove proizvode; tako da bih mogla objavljivati post ove vrste s vremena na vreme, ako mislite da ima smisla?
Pišite u komentarima, a pratiću i po čitanosti ovog posta. :)
Takođe, pišite ako neki od ovih proizvoda imate ili biste isto voleli da imate.

P.S. Sve slike su preuzete sa Google-a i avon.rs. Za potrebe ovog posta su prilagođene.

2 коментара:

  1. Kao neko ko takođe ima masnu kožu, iako sam neuporedivo starija od tebe, ali i kao dugogodišnja Avon dama, mogu ti najtoplije preporučiti MagiX podlogu. Ništa tako dobro ne matira lice kao ona, iako nikako ne razumem zašto je toliko skupa. Trenutno je 899 dinara! Može ti samo zasmetati ako pocrniš pošto je malo beličasta, mada se prilično dobro adaptira na svaku boju tena.
    Što se tiče Kabuki četke, ona je predviđena za puder u prahu. Nisam sigurna koliko će biti efikasna za puder u kamenu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isprobala sam MagiX podlogu u kancelariji i svidja mi se. Deluje mi da stvarno popuni pore i lepo pripremi lice za puder. Takodje, svidja mi se sto je gusta, pa je potrebna mala kolicina proizvoda, sto znaci da ce dugo da mi traje. Ali, ne daje mi se 900din za nju. Cekacu neko snizenje. :)

      Za Kabuki cetku se svakako dvoumim, jer ne znam koliko ce mi biti upotrebljiva.

      Hvala na savetima! :)

      Избриши