петак, 17. април 2015.

Nutra Effects krema za hidrataciju

Zdravo! 
Da li ste čuli za novu revolucionarnu liniju za negu kože?
Reč je o Avon Nutra Effects kolekciji.

Ako se pitate zašto je ova kolekcija revolucionarno otkriće, nastavite da čitate... :)

Nutra Effects linija je zasnovana na Active Seed kompleksu; kombinaciji ekstrakta semena i esencijalnih masnih kiselina, antioksidanata i vitamina. Bez parabena i veštačkih boja! Alergološki testirana!
Glavni sastojak Nutra Effects linije je malo seme. Pitate se, kako od malog semena može nastati nešto revolucionarno...? To je zato, jer nije reč o bilo kakvom semenu, reč je o semenu čie!
Ovo seme je najbogatiji prirodni izvor omega 3 masnih kiselina, proteina, antioksidanata, vitamina i minerala. Nudi više omega 3 masnih kiselina od ribljeg ulja; 30% više antioksidanata od borovnice...bogato je proteinima, vitaminima A, B, B2, B3, gvožđem, magnezijumom, kalijumom, fosforom, manganom, bakrom, gvožđem, molibdenom, nijacinom i cinkom.

Svi ovi sastojci i svojstva su dobro proučeni i konačno su pronašli svoje mesto u Nutra Effects liniji - Avon otkriću godine!

Nutra Effects linija sadrži linije za hidrataciju i masnu kožu, čiji je glavni sastojak seme čie, zatim liniju za blistavu kožu, čiji je glavni sastojak seme cveta “rajske ptice” i linije protiv bora za 35+ i 45+ čiji je glavni sastojak seme nara.

Ja ću se ovde fokusirati na hidrirajuću liniju, tačnije na dnevnu kremu iz te kolekcije, jer sam nju imala priliku već da isprobam. Kao lider, dobila sam na poklon od kompanije ovu kremu i hvala im na tome! 

Kompanija je ovako predstavila ovu liniju:

“Hidrirajuća linija Nutra Effects zasniva se na Active Seeds kompleksu sa čia semenom. Čia seme je moćan sastojak, bogat izvor omega - 3 masnih kiselina, vitamina i antioksidanata. Ovo seme može da apsorbuje tečnost u količini 12 sopstvenih zapremina, što pomaže da koža duže održi optimalan nivo vlažnosti. Formula jača kožu od štetnih faktora okoline poput vetra, hladnog i suvog vazduha i pruža intenzivnu hidrataciju i negu do 24 sata, pa koža ponovo izgleda zdravo. Pogodna je za sve tipove kože i sve starosne dobi. Preporučujemo je za suvu kožu.” 


Krema je stigla u kartonskoj kutiji, fabrički zapakovana u celofan. Sviđa mi se ova kombinacija nežno plave i bele boje...podseća me na more, na nebo...na čisto i prirodno.
Na kutiji su istaknute glavne prednosti (HIPOALERGENO/ALERGOLOŠKI TESTIRANO/BEZ PARABENA I BOJA!), kao i osnovne podatke o proizvodu, upotrebi, količini, zaštitnom faktoru, sastojcima, datumu proizvodnje i sl. Takođe, u kutiji Vas čeka detaljno uputstvo na više jezika.



Sama krema dolazi u staklenoj teglici sa belim poklopcem.Na teglici takođe pišu najbitniji podaci. Kada odvrnete poklopac, čeka Vas još jedan tanki poklopac, kao i kod većine Avon krema. 


Za moj ukus krema prijatno i lepo miriše. Kao što rekoh, miriše na čisto i prirodno i taj miris mi veoma prija nakon buđenja i jutarnjeg umivanja. Sama krema je lagana, nekako vodenasta, kada je uzmete, ali pri utrljavanju u kožu postaje nekako masnija. Koža je lako upija, ali ostaje na koži fil, tj ne upije je koža skroz. To najviše odgovara mojim obrazima koji su suvlji od T zone, koja je masnija, jer ja imam kombinovani tip kože. Ali i mojoj T zoni prija ova krema, samo sam shvatila da je trik u manjoj količini kreme pri nanošenju na ovu zonu, a kod obraza nanesem malo više.


Kod ove kreme mi se najviše sviđa kakav osećaj i negu pruža mojim obrazima, tj mom suvljem delu lica. Pruža im ono što je i obećano - HIDRIRANOST
Baš se primeti razlika otkako koristim ovu kremu, pogotovo kada se našminkam. Ranije, jagodice  koje su mi najosetljivije i najviše sklone perutanju, kapilarima i crvenilu, nijedna krema nije mogla dovoljno da hidrira i nijedan puder/korektor nije mogao da ih smiri. Otkako koristim ovu kremu, jagodice mi ne stvaraju problem kao pre. Što se tiče T zone, tj masnijeg dela kože, nisam primetila da mi je koža masnije nego pre.

Zaključak: Jako sam zadovoljna ovo kremom i zaista smatram da je Avon otkrio nešto spektakularno i posebno, nešto što zaista pruža ono što je i obećano. Moj omiljeni deo dana je postao jutarnja nega, otkako koristim Nutra Effects kremu za hidrataciju!

P.S. Planiram da probam i matirajuću kolekciju, jer je moja koža kombinovani tip i od nje očekujem da mi reši problem prekomernog lučenja sebuma na T zoni i hidriranost suvog dela lica. A to su i obećali... Ako ispune i to obećanje, ja ću onda biti najsrećnija na svetu i konačno ću imati normalnu kožu, tačnije kožu koja je laka za održavanje, jer je kombinovani tip kože najteži za održavanje.

Kako Vam se sviđa Nutra Effects linija za kožu? Da li planirate da je probate?

2 коментара:

  1. Ja sam dobila onu ljubičastu - dnevna krema protiv bora SPF 20 (za 35+). Utisak je sličan tvom, pošto i ja imam mešovitu kožu. Obrazi mi nisu toliko suvi pa mi krema jako prija, ali za T zonu mi je previše masna, čak i kad stavim vrlo malu količinu. Pošto je bila odlična cena za uzorke, kupila sam uzorak mat kreme za koju očekujem da će mi više prijati. Malo mi je prevelika ponuda od 8 krema, pa sam u dilemi da li nekom starijem sa suvom kožom preporučiti hidrantnu, za blistavu ili onu koja se još nije pojavila za 45+

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam porucila uzorak mat kreme, nisam ga jos isprobala...a i smatram da ne mogu steci potpuni utisak na osnovu tako male kolicine, tako da cu je verovatno u sledecoj kampanji poruciti u punoj velicini.
      Uvek gledajte sta je prioritet, tj na sta se prvo kupac zali..ako se zali na suvocu koze-onda hidratantna, ako zeli da umanji bore-onda 35+ ili 45+ u zavisnosti koliko ima godina...

      Избриши